جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

کانکس نگهبانی اسکان سپهر

امروزه یکی از کاربردهای کانکس استفاده برای نگهبانی در مراکز مختلف است. کانکس نگهبانی در واقع این شرایط را برای نگهبان فراهم میکند که داخل کیوسک نگهبانی به محیط اشراف کامل داشته باشد. و در زمان هایی که نیاز است بتواند داخل کانکس استراحت نماید. کانکس نگهبانی نگهبان را در سرما و گرما محافظت کرده و شرایط امنی را برای امر نگهبانی ایجاد میکند.
کانکس های نگهبانی را می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. ورودی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و حمل و نقل، ورودی شهرک ها و مجتمع های مسکونی، مراکز نظامی و اداری به عنوان کانکس نگهبانی یا کانکس حراست تعبیه می گردد.
قیمت کانکس نگهبانی ارزان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۰۷
سئو سایت نوین
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

کانکس سرویس بهداشتی اسکان سپهر

کانکس سرویس بهداشتی یکی از کانکس هایی است که با کاربری فراوان در سطح شهر مورد استفاده قرار میگیرد و در واقع به سازه ای اطلاق می شود که با کاربری سرویس بهداشتی به صورت دائم یا موقت با کاربری توالت عمومی یا توالت صحرایی در سطوح مختلف شهر تعبیه می شود. کانکس های سرویس بهداشتی از انواع کانکس های پیش ساخته هستند، که برای فراهم کردن تجهیزات و امکانات بهداشتی در فضاهایی که امکان ساخت بنا وجود ندارد، مانند پروژه های عمرانی و ساخت و سازها در حاشیه و خارج از شهرها، و همچنین برای راحتی مسافران جاده ها و مسیرهای بین شهری طراحی و تولید میشوند.

کانکس توالت سیار | کانکس دستشویی سیار | قیمت کانکس سرویس بهداشتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۰۶
سئو سایت نوین
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۰۴ ب.ظ

کانکس کارگاهی اسکان سپهر

همانگونه که از نام این کانکس مشخص است سازه پیش ساخته ای از انواع کانکس ها است که با هدف استفاده موقت یا دائمی برای نگهداری تجهیزات و ماشین آلات کارگاهی، نگهداری مصالح و لوازم ساخت و ساز و همچنین اسکان کارگران پروژه های ساختمانی و عمرانی می باشد.

این کانکس ها طراحی بسیار ساده ای دارند و یکی از مقرون به صرفه ترین کانکس ها می باشند، که با نام هایی مانند کانکس کارگری، کانکس پروژه و کانکس ذخیره سازی نیز شناخته می شوند.

با توجه به نوع کاربری، این کانکس ها نیز مانند دیگر کانکس ها میتواند به صورت کانکس ثابت (کانکس بدون چرخ) و هم بصورت کانکس سیار (کانکس چرخ دار) تولید و استفاده شود.

کانکس کارگاهی | کانکس پیش ساخته کارگاهی | قیمت کانکس کارگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۰۴
سئو سایت نوین
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۰۳ ب.ظ

کانکس اداری اسکان سپهر

کانکس اداری جایگزین بسیار مناسبی برای ساخت ساختمان های اداری و کاری است. چه بسا این کانکس ها برای مدت طولانی و در کارخانه، کارگاه ها و ورزشگاه های ورزشی، ادارات خارج از شهرها در نظر گرفته شود و یا برای پروژه های عمرانی به صورت محدود. این انتخاب باعث کاهش هزینه های جاری شده و عملا نیازی به مجوزی از شهرداری و یا نهاد خاصی ندارد. کانکس اداری با ایجاد یک فضای اداری کاملا مطابق با نیاز مشتری می‌تواند به عنوان یک فضای دفتر کار، اتاق مدیریتی، اتاق کنفرانس یا جهت برگزاری همایش‌ها یا دفتر کار فنی مهندسی مورد استفاده قرار گیرد.

کانکس‌هایی که جهت دفاتر کار، اتاق مهندسین، اتاق مدیران یا استقرار یک مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد کانکس اداری نام دارند. کانکس اداری با توجه به فضای مورد نیاز شرکت یا اداره مورد نظر و همچنین امکانات و تعداد اتاق‌های کاری که مجموعه نیاز دارد طراحی و اجرا می‌شود.

طراحی و ساخت کانکس اداری به تعداد پرسنلی که قرار است در آن مستقر شوند بستگی دارد. کانکس‌های اداری در ابعاد مختلف قابل ساخت هستند. کانکس های دفتری می‌تواند از ابعاد کوچک فقط جهت یک دفتر اداری پیش ساخته تا ابعاد بزرگ به صورت مجموعه اداری بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که ابعاد مد نظر سازه اداری کوچک باشد می‌توان آن را در بین محصولات موجود یا سفارشات روتین شرکت یافته و سفارش داد. اما اگر ابعاد فضای اداری پیش ساخته بیشتر از حد استاندارد قابل انتقال با کفی و ماشین‌های باربری بود نیاز است که کانکس اداری در یک پلان طراحی شده و پس از تایید به صورت چند قلو ساخته شود.

کانکس اداری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۹:۰۳
سئو سایت نوین