جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۵ ق.ظ

جوانسازی سازی پوست با میکرونیدلینگ در کلینیک رها

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین، موثرترین و بی خطرترین روش ها برای رفع مشکلات پوست می باشد. ما در کلینیک رها ، از این روش برای رفع انواع مشکلات پوست و مو استفاده می کنیم. رفع چین و چروک پوست ، رفع جای اسکار و زخم از پوست ، رفع جای سوختگی ، درمان ترک های پوستی یا همان استرچ مارک ، درمان ریزش مو و رفع لکه پوستی با میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

میکرونیدلینگ یک روش درمانی است که فرایند کلاژن سازی پوست را تحریک و افزایش می دهد. فرایند کار در این روش بوسیله سوزن های بسیار ریزی انجام می شود که وارد پوست می شود. سوزن ها به طور مرتب و مداوم در طی چند دقیقه بارها و بارها وارد پوست می شود. وارد شدن سوزن ها در پوست باعث تحریک مکانیکال پوست می شود. در نتیجه باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد پوست می شود. توجه داشته باشید که سوزن ها به صورت عمیق وارد نمی شود و تنها لایه اپیدرم پوست را سوراخ می کند. این سوراخ شدن موجب تخریب این لایه نمی شود و خونریزی ممکن در این روش در حد بسیار کم و ظریف خواهد بود. توجه داشته باشید که موفقیت این روش به عواملی چون دستگاه مورد استفاده و تجربه پزشک بستگی دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۵
سئو سایت نوین
سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ق.ظ

هایفوتراپی کلینیک رها

هایفو تراپی

هایفوتراپی | یکی از معیارهای زیبایی ، پوست جوان ، یکدست و صاف است. گاهی اوقات به دلایل مختلف پوست افراد چروک می شود. از بین رفتن سفتی و شادابی پوست به دلیل از بین رفتن فیبرهای کلاژن در پوست است. این رشته ها دائماً در بدن افراد تولید می شوند و جایگزین رشته های قبلی می شوند. با افزایش سن ، تولید کلاژن کاهش می یابد و عوارض آن به صورت چین و چروک و افتادگی پوست ظاهر می شود.

هایفو روش نسبتاً جدیدی برای سفت شدن و لیفت پوست است. هیپنوتیزم درمانی روشی مبتنی بر سونوگرافی است ، بنابراین این روش به سونوگرافی یا سونوگرافی نیز معروف است. در این روش توسط این امواج فراصوت به لایه ای از پوست انرژی وارد می شود. این باعث تولید کلاژن در پوست می شود. امروزه جوان سازی پوست با هایفو روشی اثبات شده و ایمن است. این روش از سال 2008 توسط FDA ایالات متحده تأیید شده است. موارد استفاده از روش هایفو (سونوگرافی) به شرح زیر است:

  • هایفوتراپی صورت
  • هایفو تراپی برای لاغری
  • هایفو واژینال
  • هایفوتراپی بینی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۹
سئو سایت نوین