جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

کانکس نگهبانی اسکان سپهر

امروزه یکی از کاربردهای کانکس استفاده برای نگهبانی در مراکز مختلف است. کانکس نگهبانی در واقع این شرایط را برای نگهبان فراهم میکند که داخل کیوسک نگهبانی به محیط اشراف کامل داشته باشد. و در زمان هایی که نیاز است بتواند داخل کانکس استراحت نماید. کانکس نگهبانی نگهبان را در سرما و گرما محافظت کرده و شرایط امنی را برای امر نگهبانی ایجاد میکند.
کانکس های نگهبانی را می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. ورودی مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و حمل و نقل، ورودی شهرک ها و مجتمع های مسکونی، مراکز نظامی و اداری به عنوان کانکس نگهبانی یا کانکس حراست تعبیه می گردد.
قیمت کانکس نگهبانی ارزان

 همانگونه که از نام این کانکس کاملا مشخص می باشد، سازه ای پیش ساخته است که خدمات حراست و نگهبانی را در ورودی مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و حمل و نقل، پارک ها، ورودی شهرک ها، مراکز نظامی و حتی درب ورودی مجتمع های مسکونی و اداری ارائه میدهد. این کانکس را با نام هایی همچون کانکس سرایداری، کانکس حراست، کیوسک نگهبانی و … نیز می شناسند. 

 

کاربری های کانکس نگهبانی

کیوسک نگهبانی نام دیگر کانکس نگهبانی می باشد که در سطح شهر جهت فروش بلیط، باجه اطلاعات، کیوسک کنترل بلیط مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر کاربری های کانکس نگهبانی استفاده از آن به عنوان کانکس حراست، گیت ورود و خروج، کیوسک کنترل جهت نظارت بر ورود و خروج یک مجموعه مانند مجتمع های مسکونی، مجتمع خرید، پادگان ها، ترمینال ها و فرودگاه ها، کارخانجات تولیدی و غیره می باشد.

کیوسک نگهبانی گاهی در ابعاد کوچکتر جهت پروژه های عمرانی تعبیه می شود که به کنترل ورود و خروج تجهیزات و مصالح ساختمانی پرداخته و امنیت پروژه را تامین می کند. همانطور که میدانید کاربری های کانکس نگهبانی بسیار زیاد می باشد، در متن فوق ما به تعداد اندکی از کاربردهای کانکس نگهبانی اشاره کردیم.

ویژگی های کیوسک نگهبانی

از مهمترین ویژگی های این کانکس ها قابلیت تولید آنها از کوچکترین ابعاد (یک متر در یک متر) تا بزرگترین ابعاد می باشد. ابعاد و امکانات رفاهی داخل کیوسک نگهبانی بر اساس درخواست و نیاز مشتری است. برخی از ویژگی های کیوسک های نگهبانی تولید اسکان سپهر را در زیر بیان می کنیم.

  • امکان طراحی و رنگ بندی های متنوع با توجه به نظر و سلیقه مشتری
  • وجود شیشه و پنجره های مناسب جهت دید کامل نگهبان بدون ایجاد نقطه کور
  • قابلیت جابجایی با استفاده از یدک کش یا جرثقیل برای کانکس هایی که به صورت متحرک و چرخ دار ساخته می شوند، به صورتی که به راحتی از مکان فعلی، به مکانی جدید منتقل میشوند.
  • امکان ساخت در تمام فصول با سرعتی بالا و سپس راه اندازی و اجرای آسان بدون وجود مشکلات ساخت سازه های سنتی
  • دارا بودن ابعاد مناسب جهت انجام وظایف پرسنل نگهبانی بدون تداخل با دیگر افراد و وسایل موجود در اتاقک نگهبانی
  • کاهش هزینه مصالح بکار رفته زیرا متریال این کانکس ها بسیار سبک اما بسیار مقاوم هستند و نسبت به بناهای سنتی مقرون بصرفه تر می باشند.
  • ماندگاری و دوام بالا به دلیل عایق بندی ها و اسکلت محکم سازه که اگر به درستی از سازه نگهداری شود تا 50 سال طول عمر مفید دارد.
  • سازگاری با شرایط اقلیمی متفاوت و مقاوم در برابر گرما و سرما
  • تولید در ابعاد مختلف بدون هیچ محدودیتی
  • امکان طراحی کانکس نگهبانی متناسب با فضای مورد استفاده

کانکس نگهبانی را میتوان نوعی کانکس خدماتی به حساب آورد که با توجه به مواد مصرفی ضد رطوبت، ضد زلزله و مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع کانکس کارگاهی اسکان سپهر

مزایای استفاده از کانکس نگهبانی

 استفاده از کانکس برای اتاقک نگهبانی به جای ساختمان ساخته شده با مصالح سنتی مزایایی دارد که در زیر بیان می کنیم.

امکان جابجایی کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی به صورت پرتابل قابلیت استفاده دارد. یعنی شما می توانید هر زمان که اراده کنید آن را جابجا کنید. این مساله برای پروژه های ساختمانی بیشترین اهمیت را دارد. در صورتی که شما قصد استفاده موقت از موقعیتی برای نگهبانی را دارید نمی توانید اتاقک مناسبی بسازید که بعدا تخریب کنید. همچنین در شرکت و انبارها که تمایل به نظارت بیشتر دارید می توان با جابجایی کیوسک این امکان را فراهم کرد.

ساخت سریع کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی با سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن قابل ساخت و تعبیه در محل است. در صورتی که جهت ساخت اتاقک نگهبانی به روش سنتی نیاز به زمان بیشتری جهت ساخت است. شایان ذکر است که شرکت کانکس اسکان سپهر همواره کانکس نگهبانی 2*2 , 1*1 و سایر ابعاد استاندارد را به صورت آماده در کارگاه دارد.

در اکثر موارد پس از خرید کانکس نگهبانی بلافاصله برای شما ارسال و تعبیه می شود. کانکس نگهبانی پس از تحویل از کارخانه، در زمانی کمتر از یک روز قابل نصب می باشد، در صورتی که از زمان شروع ساخت اتاقک نگهبانی با مصالح سنتی تا زمانی که امکان استفاده از آن مهیا شود زمان زیادی لازم است.

امکان بازسازی کانکس نگهبانی

در صورتی که نیاز به تغییر یا بازسازی کانکس باشد به راحتی می توان این کار را انجام داد در صورتی که در ساخت سنتی این کار کمی سخت تر خواهد بود.

تنوع در رنگ و طرح کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی دارای طرح ها و رنگ های متفاوت می باشد که به راحتی می توان آن را در اشکال مدرن و زیبا طراحی نمود، اما در ساخت اتاقک نگهبانی به روش سنتی امکان طراحی زیادی وجود ندارد.

  • امکان طراحی نماهای زیبا
    • در کانکس نگهبانی امکان طراحی نماهای شکیل و زیبا به راحتی فراهم است، در صورتی که مصالح سنتی این امکان را ندارد.

سبک و ضدزلزله بودن کانکس نگهبانی

مصالح ساختمانی سنتی بسیار سنگین بوده و در مقابل زلزله آسیب زایی فراوانی دارند، در صورتی که سازه نگهبانی یک سازه بسیار سبک و مقاوم در مقابل زلزله بوده و هنگام زلزله خطر کمتری فرد نگهبان را تهدید می کند.

پایین بودن قیمت کانکس نگهبانی

استفاده از کانکس نگهبانی نسبت به ساخت اتاقک نگهبانی با مصالح ساختمانی از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است.

امکانات انواع کانکس نگهبانی اسکان سپهر

همانطور که گفتیم این کانکس به منظور حراست و حفاظت بوده و فضایی است که نگهبان در آن قرار می گیرد. با توجه به ابعاد و همچنین نحوه کاربری آن، شرکت اسکان سپهر امکانات متنوعی را داخل آن قرار می دهد.

  • از مواردی که در کانکس نگهبانی بسیار مهم است، وجود پیشخوان جهت قرار دادن دفاتر ثبت یا تلفن جهت ثبت و هماهنگی ورود و خروج می باشد. همچنین داخل اتاقک نگهبانی کلید و پریز به همراه جعبه مینیاتوری و چراغ روشنایی از ملزومات کانکس می باشد. مابقی امکانات مانند گوشی تلفن، سیستم حضور غیاب، وسیله های گرمایشی یا سرمایشی، پروژکتور، مانیتور توسط مالکان قابل تهیه و نصب است.
  • درصورتی که این کانکس به منظور اسکان دائم نگهبان باشد باید سرویس بهداشتی و حمام و آبدارخانه و اتاقی برای استراحت برای آن تعبیه شود.
  • رنگ این کانکس ها در بیشتر مواقع سبز یا قهوه ای می باشد اما امکان تولید آن در رنگ بندی های مختلف وجود دارد.
  • دیوارهای کانکس از نوع PVC سفید بوده و میتوان برای درب و پنجره ها حفاظ تعبیه کرد.
  • در استراکچر کانکس نگهبانی مانند بیشتر کانکس ها با توجه با انتخاب و نیاز مشتری از پروفیل های سبک تا پروفیل های سنگین و فوق سنگین میتوان استفاده کرد.

خرید کانکس نگهبانی اسکان سپهر

شرکت اسکان سپهر تولید کننده انواع کانکس نگهبانی است. برای خرید کانکس می توانید به وب سایت این شرکت به نشانی اینترنتی https://eskansepehr.co مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی