جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها
يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ب.ظ

انواع ماستیک و واتراستاپ pvc شیمی ساختمان

انواع ماستیک و واتراستاپ شیمی ساختمان

شرکت شیمی ساختمان تولید کننده برتر انواع ماستیک و واتراستاپ می باشد. ماستیک جزو محصولات شیمی ساختمان هستند که برای درز بندی استفاده می شود. در بین مردم و افرادی که در صنعت ساختمان هستند به درزگیر هم معروف هستند. شیمی ساختمان انواع مختلفی از ماستیک درزبندی را تولید کرده است. هر کدام از محصولات ما برای نیازهای مختلف است.

 

ماستیک درزبندی پلی یورتان

ماستیک HR یک درزگیر تک جزئی است. این محصول بر پایه پلی یورتان می باشد و با رطوبت موجود در هوا واکنش می دهد. این محصول برای درزهایی استفاده می شود که در معرض مواد شیمیایی مختلف هستند. ماستیک درزبندی HR2 یک محصول دو جزئی بر پایه پلی یورتان است. نوع روان برای درزهای انبساط افقی مناسب است. نوع خمیری برای درزهای انبساط عمودی و افقی ساخته شده است. HR2 برای درزگیری انبساط مخازن آب و فاضلاب مناسب است. این محصول در برابر حمله و نفوذ باکتری ها مقاوم است. همچنین در برابر مواد شیمیایی موجود در پساب های صنعتی و انسانی نیز مقاوم می باشد.

پرایمر درزگیر پلی یورتان وپلی سولفاید

فرکو فلکس پرایمر ، یک محلول تک جزئی است. این محصول برای بهبود خواص چسبندگی درزگیرهای پلی یورتان و پلی سولفاید است. در شرایط محیطی سخت برای چسبیدن درزگیرها به سطوح مختلف از این محصول استفاده می شود. این محصول تک جزئی بر پایه پلی یورتان با مدول الاستیسیته بالاست. این محصول نیز با رطوبت هوا واکنش داده و عمل می کند.

درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان

فرکو لول فلکس (FARCO LEVEL FLEX) یک درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان است. این محصول با مدول الاستیسیته بالاست که با رطوبت هوا واکنش می دهد.

ماستیک درزبندی فرکوفلکس CS51

ماستیک CS51 یک درزگیر تک جزئی بر پایه پلی یورتان با مدول الاستیسیته پایین است. این محصل  به صورت خمیری و تک جزء است. این محصول نیز با رطوبت هوا واکنش می دهد.

ماستیک درزبندی بر پایه پلی سولفاید

ماستیک درزبندی PS یک درزگیر الاستیک دو جزئی بر پایه پلی سولفاید است. این محصول به دو صورت روان و خیری تولید می شود. نوع روان برای درزهای انبساط افقی. نوع خمیری برای درزهای انبساط افقی و عمودی. ماستیک درزبندی S2 بر پایه رزین های مصنوعی و فیلرهای معدنی ساخته شده است. این محصول به شکل خمیری است. مخلوط ترکیبی که با استفاده از دو جزء ساخته می شود، پس از اجرا بتدریج وکیور می شود. درز حاصله خاصیت ارتجاعی مطلوب و دوام بالایی را دارد. همچنین در برابر تغییرات دمایی محیط، هوازدگی ازون ف اشعه ماوراء بنفش و ترکیبات شیمیایی مقاوم است. خواص الاستیکی این محصول در برابر حرکات سازه ای و انقباض و انبساط های مستمر حفظ می شود.

ماستیک و خمیر درز بندی کانالهای هواساز و صداگیر

فرکوفلکس S2 (سیل استیک) یک خمیر تک جزئی جهت  درز بندی کانالهای هواساز و صداگیر است. S2 بر پایه رزین های مصنوعی و فیلرهای معدنی ساخته شده است.

نوار واتراستاپ PVC

واتر استاپ PVC یک نوار الاستیک جهت آب بندی درزهای اجرایی و انبساطی در سازه های بتنی است. این محصول دارای درجه خلوص بالا با خواص انعطاف پذیری است. نوار واتر استاپ PVC به روش اکستروژن تولید شده است.

محصولات درزبندی شیمی ساختمان به شرح بالا بود. برای اطلاع از مشخصات فنی هر محصول به صفحه کاتالوگ آن محصول بروید. در کاتلوگ مربوط به هر محصول اطلاعات کامل شامل مشخصات فنی و موارد استفاده آورده شده است. این کاتالوگ ها همچنین شامل راهنمای استفاده و انبار داری آن است. در صورتی که سئوالی در خصوص محصول داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

محصولات ماستیک و واتر استاپ شیمی ساختمان

(1) واتراستاپ PVC با سایزهای مختلف (2) انواع ماستیک درزبندی با خواص شیمیایی بالا (3) انواع ماستیک درزبندی با خواص ارتجاعی در شرایط مختلف (4) ماستیک درزبندی بر پایه پلی اورتان ، پلی سولفاید و سیلیکون (5) ماستیک درزبندی بر پایه اکریلیک جهت هواگیری (6) ماستیک درز بندی تک جزئی و دو جزئی

شیمی ساختمان یک شرکت تولیدی صنعتی با نیم قرن سابقه می باشد. ما انواع بتن آماده ، روان کننده بتن ، فوق روان کننده بتن ،  افزودنی های بتن ، چسب بتن ، چسب کاشی ، گروت و رنگ های صنعتی را تولید می کنیم. برای سفارش خرید محصولات ما و درخواست همکاری به عنوان نماینده شیمی ساختمان می توانید با شماره 02127427 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که محصولات شیمی ساختمان اصل را خریداری نمایید. شرکت های مختلفی با استفاده از عنوان شیمی ساختمان اقدام به تولید محصولات مشابه ما نموده اند. محصولات اصل شیمی ساختمان با مهر و نشان رسمی ما عرضه می شود. شما می توانید برای خرید محصولات از طریق دفتر فروش شرکت و یا نمایندگی های مجاز اقدام نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی