جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها

رنگ و پوشش های صنعتی , لاک و کف سازی صنعتی

شرکت شیمی ساختمان تولید کننده طیف گسترده ای از محصولات شیمی ساختمان می باشد. رنگ صنعتی و پوشش های صنعتی مدام در صنعت ساختمان و صنعت مورد نیاز می باشد. محصولات ما در این زمینه شامل انواع رنگ صنعتی ، رنگ های دکوراتیو ، لاک صنعتی ، پرایمر ضد زنگ اپوکسی و … می باشد. ما در اینجا توضیح مختصری از این خانواده محصولات شیمی ساختمان ارائه می کنیم. توضیحات تکمیلی هر محصول را در کاتالوگ محصول می توانید ببینید.

 

رنگ صنعتی

انواع رنگ صنعتی شیمی ساختمان

فرکوتک 80 : یک پوشش اپوکسی محافظتی بر پایه رزین اپوکسی سالونت فری است. این رنگ صنعتی بدن حلال و به صورت دو جزئی تولید می شود. کاربرد این محصول در سوح بتنی است که نیاز به مقاومت شیمیایی و مکانیکی و سایشی بالایی دارند.

فرکوتک 75 : یک رنگ استخری است که از رزین های اصلاح شده اکریلیک ترموپلاست تولید شده است. این رنگ صنعتی بر روی سطوح بتنی داخل استخر ، جدول های بتنی ، ورق آزبست سیمان و در مبلمان شهری قابل استفاده است.

فرکوتک 45 : یک پوشش و رنگ اپوکسی است که بر روی سطوح فلزی استفاده می شود که در معرض ترکیبات محیط های صنعتی و دریایی هستند. این رنگ برای استفاده بر روی فلزهای در معرض اسیدها و بازهای ضعیف نیز مناسب است.

فرکوتک 40 : یک پرایمر ضد زنگ اپوکسی است. این محصول همچنین ضد خورندگی است. فرکوتک 40 بر پایه اپ.کسی اصلاح شده با عملکرد بالا تولید شده است. موارد استفاده محصول در ملزومات و سطوح فلزی در فضای داخل و یا خارجی است. پرایمر پس از اجرا در زمان کوتاه خشک می شود. پوشش لایه نهایی پس از استفاده از این پرایمر، با استفاده از فرکوتک 45 ، E-COAT 80 و پوشش های اکریلیکی و یا پلی یورتان است.

فرکوتک 500 :یک محصول بر پایه رزین های اکریلیکی ترموپلاست حلالی می باشد. این رنگ برای خط کشی آسفالت و بتن استفاده می شود.

انواع رنگ دکوراتیو شیمی ساختمان

رنگ روی بتن ، رنگ روی  آجر، رنگ روی آردواز و رنگ روی ایرانیت

انواع رنگ دکوراتیو شیمی ساختمان برای مصارف مختلف تولید می شود. دو نوع رنگ دکوراتیو اموکالر و شیموتن برای رنگ روی سطوح سیمانی تولید شده است. از این دو رنگ می توان به عنوان رنگ روی بتن ، رنگ روی  آجر، رنگ روی آردواز و رنگ روی ایرانیت استفاده کرد. رنگ دکوراتیو شیموتن با خواص ارتجاعی بالا می باشد. اموکالر بر پایه رزین های امولسیونی اکریلیکی اصلاح شده ساخته شه است. در ترکیب اموکالر از ماده سیلیکونی با خواص نفوذپذیری به سطح زیرکار نیز استفاده شده است. بنابراین از این رنگ می توان برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. شیموتن نیز یک رنگ امولسیونی (محلول در آب) بر پایه رزین های اکریلیکی با خواص ارتجاعی بالاست.

رنگ و پوشش برای نمای خارجی و داخلی ساختمان

دو محصول فرکوتک 35 و دکورسم به عنوان رنگ نماسازی ساختمان تولید شده است. فرکوتک 35 بر پایه رزین های امولسیونی  (محلول در آب) و انواع مواد سخت کننده و پیونده دهنده، پودر های معدنی ساخته می شود. این محصول به صورت خمیری شکل است. رنگ دکوراتیو دکورسم نیز بر پایه رزین های امولسیونی و انواع مواد سخت کننده، پودرهای سیلیسی، سیمان پرتلند است. در این محصول از کمکی های مختلف بصورت دو جزئی استفاده شده است. همین مساله باعث شده است که دکورسم برای نماسازی ساختمان بسیار مناسب باشد.

پودر سخت کننده کف صنعتی

شیمی ساختمان دو نوع محصول به عنوان سخت کننده کف صنعتی تولید کرده است. فرکوفلور A,B 2006 محصولی است با مقاومت سایشی بالا که به صورت پاششی و ملاتی برای سطوح بتنی تازه و قدیمی تولید شده است. این دو محصول بر پایه دانه بندی های غیر فلزی با درجه سختی و مقاومت فیزیکی بالا می باشد. در تولید این دو محصول از انواع مواد افزودنی و سیمان مخصوص استفاده شده است.

فرکوفلور A 2006

این محصول به صورت خشک تولید شده است. نحوه استفاده محصول به صورت پاششی است.

فرکو فلور B 2006

این محصول به دو صورت قابل استفاده و اجراست. (1) به صورت ملات با آب ساخته شده و همزمان با بتن ریزی تازه اجرا می شود. (2) به صورت یک ملات اصلاح شده با چسب بتن SA46 و برای سطوج بتن قدیمی استفاده می شود.

لاک صنعتی

محصولات شیمی ساختمان در زمینه لاک صنعتی شامل براق کننده ف ضد آب کننده ، سخت کننده و ضد گرد و غبار است.

براق کننده و ضد آب سطوح بتنی

دو محصول فرکوتک AL10 و فرکوتک S4 به عنوان ماده براق کننده و ضد آب تولید می گردد. فرکوتک AL10 یک ماده شیری رنگ بر پایه رزین های امولسیونی است. این محصول به عنوان پوشش بی رنگ جهت براق و ضد آب کردن سطوح کف و دیوار، سیمان، آجر، درای وال و سنگیک استفاده می شود.

فرکوتک S4 یک براق کننده و ضد آب کننده به صورت جذبی است. این محصول بر پایه رزین های مصنوعی و ماده نفوذگر سیلیکونی تولید می گردد.

سخت کننده سطوح بتنی

محصول فرکوتک SS به عنوان یک سخت کننده سطوح بتنی تولید می گردد. این محصول از ورود گرد و غبار در اثر سایش جلوگیری می کند. در تولید فرکوتک SS از ترکیبات سیلیکاتی اصلاح شده محلول در آب استفاده شده است. این محصول را می توان بر روی سطوح بتنی جدید و قدیم استفاده کرد. محصول پس از اجرا با ترکیبات کلسیم موجود در سیمان  واکنش می دهد. در نتیجه این واکنش تخلخلهای ریز موجود بر روی سطح بتنی پر می شود. همین مساله باعث سخت و مقاوم شدن سطوح بتنی در برابر سایش می شود. این محصول همچنین نفوذپذیری بتن را کاهش می دهد.

پوشش ضد گرد و غبار

فرکوتک P7 یا همان پارسیتون یک پوش ضد گرد و غبار است. این محصول قابل استفاده بر روی سطوح بتنی است. پارسیتون یک پوشش بی رنگ بر پایه رزین های امولسیونی است.

رنگ و پوشش های صنعتی شیمی ساختمان در یک نگاه

(1) انواع پوشش های الوان جهت نماسازی.  (2) رنگ های صنعتی مقاوم در برابر مواد شیمیایی.  (3) پوشش های مقاوم جهت ملزومات فلزی و بتن در صنایع نفت.  (4) لاک های صنعتی و پوشش های ضد گرد و غبار.  (5) ضد آب کننده و براق کننده به صورت جذبی.  (6) کف های صنعتی با مقاومت فشاری بالا.

شیمی ساختمان قدیمی ترین شرکت تولید محصولات شیمی ساختمان می باشد. ما تجربه ای نزدیک به نیم قرن را در زمینه تولید داریم. محصولات ما شامل انواع بتن ، روان کننده بتن ، فوق روان کننده بتن ، افزودنی های بتن ، چسب بتن ، گروت ، ماستیک و نوار واتر استاپ و انواع چسب کاشی ، چسب سرامیک است. برای سفارش خرید محصولات ما و درخواست همکاری به عنوان نماینده شیمی ساختمان می توانید با شماره 02127427 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که محصول شیمی ساختمان اصل را خریداری نمایید. شرکت های مختلفی با استفاده از عنوان شیمی ساختمان اقدام به تولید محصولات مشابه ما نموده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی