جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها
يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ

انواع گروت منبسط شونده و ملات ها شیمی ساختمان

انواع گروت منبسط شونده و ملات ها

شرکت شیمی ساختمان تولید کننده برتر انواع گروت آماده مصرف و مواد لازم برای ساخت گروت است. گروت شیمی ساختمان یکی از محصولات مورد استفاده در ساخت و ساز می باشد. دسته بندی محصولات ما در این زمینه به صورت گروت منبسط شونده و ملاتها می باشد. انواع گروت شیمی ساختمان بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف و سیمان تولید می گردد. گروت های تولیدی با دانه بندی شن سیلیسی از یک میلیمتر تا 14 میلیمتر تولید می شود. د رادامه یک معرفی کوتاه و کاربردی از محصولات بالا را توضیح داده ایم.

 

پودر منبسط شونده برای ساخت گروت

فرکو گروت 1000 یک پودر منبسط کننده با خواص روانسازی جهت گروت و بتن است. این محصول بر پایه مواد منبسط کننده ، انواع مواد کمکی و فوق روانساز ساخته شده است. این محصول برای ساخت بتن و گروت های بدون انقباض و روان بسیار مناسب است. فرکو گروت 900 یک ماده منبسط کننده جهت ساخت گروت و بتن است. این محصول نیز بر پایه مواد منبسط کننده بعنوان پودر کنسانتره تولید شده است. از ترکیب این محصول با فوق روان کننده های P10-3R یا P10N یا M20 در طرح اختلاط بتن و دوغاب های روان استفاده می شود. این ترکیب برای جلوگیری از انقباض کاربری است.

انواع گروت آماده به مصرف

انواع گروت شیمی ساختمان که به صورت آماده به مصرف تولید میشود به شرح زیر است. گروتهای آماده مصرف شیمی ساختمان بدون اقباض هستند. محصول Z100 یک گروت آماده مصرف بدون انقباض با خواص روانی مطلوب بالاست. گروت Z100 بر پایه پودرهای مخصوص ، مواد افزودنی مختلف و سیمان تولید می شود. دانه بندی شن سیلیسی این محصول تا 2 میلیمتر طراحی شده است. این دانه بندی برای گروت ریزی تا ضخامت 8 سانتیمتر مناسب است.

محصول Z100E یک گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص ویژه است. این محصول به صورت دو جزئی تولید شده است. پودر آماده به مصرف بر پایه سیمان مخصوص و مواد کمکی (A) و مایع تقویت کننده گروت جهت گروت ریزی (B). در صورتی که گروت ریزی تا ضخامت 8 سانتیمتر بوده و نیاز به مقاومت فشاری بالا باشد، می توان از محصول گروت Z100E استفاده کرد.

گروت Z104 ، با دانه بندی شن تا 5 میلیمتر برای گروت ریزی ضخامت 4 تا 12 سانتیمتر طراحی شده است. گروت Z108 ، با دانه بندی شن سیلیسی تا 14 میلیمتر تولید می شود. این محصول برای گروت ریزی های با ضخامت بالاتر از 10 سانتیمتر مناسب است. Z108-E یک محصول به صورت دوجزئی است. دانه بندی شن سیلیسی تا 14 میلیمتر بوده و برای گروت ریزی های با ضخامت بالاتر از 10 سانتیمتر مناسب است.

فرکو گروت Z108 یک گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص روانی مطلوب است. ای محصول بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف و سیمان تولید می گردد. Z108 با دانه بندی شن سیلیسی تا 14 میلیمتر و برای گروت ریزی های با ضخامت بالاتر از 10 سانتیمتر طراحی شده است.

فرکو گروت z108-E یک گروت آماده به مصرف بدون انقباض با خواص روانی مطلوب با مقاومت های ویژه است. Z108-E بر پایه پودرهای مخصوص، مواد افزودنی مختلف و سیمان تولید شده است. این محصول با دانه بندی شن سیلیسی تا 14 میلیمتر و برای گروت ریزی های با ضخامت بالاتر از 10 سانتیمتر بصورت دو جزئی طراحی شده است.

گروت اپوکسی آماده به مصرف

گروت اپوکسی G3 یک گروت با کارایی بالا بدون انقباض KIBOTITE می باشد. گروت اپوکسی G3 بر پایه اپوکسی سالونت فری ساخته شده است. این محصول به صورت سه جزئی و در دو نوع G3-1 و G3-2 تولید می شود. G3-1 با دانه بندی تا یک میلیمتر می باشد. این محصول برای گروت ریزی به ضخامت تا 3 سانتیمتر مناسب است. G3-2 با دانه بندی تا 2.5 میلیمتر برای گروت های به ضخامت تا 10 سانتیمتر طراحی و تولید شده است.

گروت برای کاشت آرماتور

فرکوفیکس GF1 و GF2 یک محصول سه جزئی بر پایه اپوکسی اصلاح شده سالونت فری است. گروت اپوکسی Gf1 و GF2 برای  کاشت آرماتور و ملزومات فلزی با چسبندگی فوق العاده مناسب است. گروت اپوکسی GF1 برای کاشت آرماتورو بولت روی سطوح افقی می باشد. گروت GF2 به صورت خمیری و با خواص تیکسوتروپیک جهت کاشت آرماتور و بولت روی سطوح عمودی است. استفاده از محصول به صورت اختلاط سه جزء است. عمل و اثر ترکسیب تدریجی می باشد. مقاومت فشاری و کششی و خمشی مطلوب در سنین اولیه بدست می آید.

ما یک توضیح کلی در مورد محصولات این بخش ارائه کردیم. برای اطلاعات دقیق تر می توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید. مشخصات فنی و موارد استفاده و نحوه استفاده و … به تفصیل در کاتالوگ محصول آمده است. در زیر ما یک دسته بندی کلی از انواع گروت منبسط شونده و ملاتها بر اساس کارایی عمومی ارائه می کنیم.

گروت و ملاتهای شیمی ساختمان بر اساس مشخصات و کارایی

(1) گروت تخصصی با مقاومت فشاری ویژه.

(2) گروت بدون انقباض و با انبساط های مختلف.

(3) گروت با دانه بندی مختلف برای انواع ضخامت ها.

(4) گروت جهت تزریق و مقاوم سازی.

(5) گروت اپوکسی برای کاشت آرماتور و اتصال ملزومات فلزی و بتنی.

(6) گروت کنسانتره جهت ساخت بتن بدون انقباض.

(7) گروت اپوکسی با مقاومت فشاری و چسبندگی بالا جهت نصب ماشین آلاتی که دارای لرزش می باشند.

(8) گروت با مقاومت شیمیایی بالا جهت صنایع نفت.

شیمی ساختمان با نیم قرن سابقه تولید در خدمت شماست. ما تولید کننده انواع بتن آماده ، روان کننده بتن ، فوق روان کننده بتن ، افزودنی های بتن ، چسب بتن ، چسب کاشی ، چسب سرامیک ، ماستیک و رنگ صنعتی هستیم. برای سفارش خرید محصولات ما و درخواست همکاری به عنوان نماینده شیمی ساختمان می توانید با شماره 02127427 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که محصول شیمی ساختمان اصل را خریداری نمایید. شرکت های مختلفی با استفاده از عنوان شیمی ساختمان اقدام به تولید محصولات مشابه ما نموده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی