جوپرس بلاگ آموزشی و خبری

پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۵ ب.ظ

آشنایی با ترخیص کالا از گمرک

منبع این مقاله وب سایت ترخیص کارا است. شرکت کارا با نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه ترخیص ، واردات و صادرات کالا فعال است. این شرکت دانش بنیان با رویکردهای علمی می تواند در صادرات محصولات و همچنین واردات محصولات مورد نیاز به شما کمک کند.

 

 

زمان لازم برای مطالعه مقاله 5 دقیقه است.

در تمام کشورهای جهان ، ترخیص کالا از گمرک ، گمرک محل کنترل واردات و صادرات محموله ها و کالاهای مختلف است. هر کالایی که قرار است از مرزهای کشور عبور کند ، مانند خرید از چین ، ابتدا باید وارد گمرک شود و سپس تشریفات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک انجام شود.

ترخیص کالا از گمرک

 

ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه صادرات و واردات بسیار فعال است. به دلیل موقعیت جغرافیایی ایران ، کالاها از طریق زمینی ، هوایی و دریایی وارد مرزهای گمرکی آن می شوند. واردات کالا به ایران مانند خرید کالا از چین در پنج ماه اول سال 2016 بیش از 1 میلیارد و 316 میلیون تن با ارزش دلاری معادل بیش از 16 میلیارد و 709 میلیون دلار بوده است. برای این حجم از محموله وارد شده به کشور ، شرکت های ترخیص کالا از گمرک مانند شرکت ترخیص کارا خدمات ترخیص کالا را ارائه داده و این حجم از محموله را از گمرکات مختلف ترخیص و به شرکت های صادر کننده و وارد کننده تحویل داده اند.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران در ۵ ماه نخست سال ۹۵ بیش ترین میزان ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۴:۰۵
سئو سایت نوین